Scouting Academy

Het Steunpunt Scouting Overijssel organiseert trainingen voor alle kaderleden. Scoutinggroepen kunnen ook zelf modules of vervolgtrainingen aanvragen. Informatie daarover kun je vinden op de website van Scouting Overijssel net als alle informatie over Scouting Academy en over het actuele aanbod van trainingen. Ga naar Scouting Overijssel, Scouting Academy

Regio Essnlaand werkt met een trainerspool. Hierin zitten vrijwilligers die een of meer modulen kunnen geven. Heb je belangstelling om je bij deze pool aan te sluiten? Neem dan contact op Hannie Oude Aarninkhof, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wil je in contact komen met de praktijkcoaches van de regio: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Geen evenementen